جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طریقه نصب و استفاده از نسخه وب اپلیکیشن iOS

وب اپ یا وب اپلیکیشن، برنامه‌هایی هستند که می‌توان به آن‌ها از طریق اینترنت یا شبکه‌های داخلی دسترسی پیدا کرد. این برنامه‌ها به طور عمده از مرورگرها به عنوان وسیله اجرا استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، برنامه‌های نوشته شده به زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت که با استفاده از زبان HTML ترکیب شده‌اند.

این نوع برنامه‌ها اغلب از مرورگرها به عنوان زیرساخت برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند. مرورگرها همانند یک کلاینت ساده عمل می‌کنند که به کاربر اجازه می‌دهند تا به‌روزرسانی و استفاده از برنامه را انجام دهند بدون اینکه نیاز به نصب برنامه بر روی دستگاه خود داشته باشند.

نمونه‌هایی از برنامه‌های وب شامل سیستم‌های خرید و فروش مانند آمازون، صفحات مزایده آنلاین مانند ای‌بی، سرویس‌های ایمیل وب مانند جیمیل و ویکی‌ها هستند.

نرم‌افزار موبایل اپل سال‌هاست که از «وب اپلیکیشن‌» ها پشتیبانی می‌کند.

از دیدگاه کاربر، برنامه وب پیشرو (PWA) را می‌توان به عنوان یک وبسایت تصور کرد که می‌توان آن را به صفحه اصلی گوشی خود نصب کرد بدون اینکه نیازی به دانلود آن از App Store باشد. برخی از مثال‌های معروف وب اپلیکیشن‌ها شامل Google Maps، Starbucks، Uber و Instagram هستند.

نحوه اضافه کردن وب اپلیکیشن بت فوروارد به صفحه اصلی گوشی آیفون

۱- ابتدا Safari را در آیفون یا آیپد خود باز کنید.
۲- وارد وبسایتی که WPA/web app را ارائه می‌دهد، شوید.


۳- دکمه Action (معمولاً به نام دکمه Share شناخته می‌شود) را لمس کنید.


۴- در صفحه به اشتراک گذاری به پایین اسکرول کنید و از بین ردیف‌های مخاطبین و برنامه‌ها، گزینه Add to Home Screen(اضافه کردن به صفحه اصلی) را انتخاب کنید.

۵- به وب اپلیکیشن یک نام دلخواه دهید و بعد دکمه Add را لمس کنید.

وقتی که وب اپلیکیشن جدید شما در صفحه اصلی دستگاه شما ظاهر می‌شود، اگر آن را لمس کنید و به وبسایت منتقل شوید، سافاری را ببندید و سپس دوباره وب اپلیکیشن را راه‌اندازی کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت تماس حاصل فرمایید.

در نظر داشته باشید که وب اپلیکیشن بت فوروارد هم امکان فیلتر شدن را خواهد داشت بنابراین در صورتی که قصد استفاده از وب اپلیکیشن بت فوروارد بدون فیلترشکن را دارد حتما در مرحله نخست از آخرین آدرس بدون فیلتر سایت استفاده کنید.